Bezig met laden...
Back to press room
12.12.2022

WARP introduceerde Xd - één van de meest geavanceerde stoelen op de gamingmarkt

Magnetische kussens en armleuningen, gedurfde kleuren en een reeks gelicentieerde ontwerpen. Gaming- en lifestyle- WARP heeft zijn nieuwe vlaggenschiplijn van ergonomische stoelen Xd gelanceerd.
WARP introduceerde Xd - één van de meest geavanceerde stoelen op de gamingmarkt
WARP, bekend om zijn ergonomische gepersonaliseerde stoelen, heeft vandaag zijn nieuwe vlaggenschip WARP Xd-serie onthuld, met meer dan 8 verschillende ontwerpen. Drie van de lijst zijn gemaakt in samenwerking met beroemde franchises en influencers en zullen op een later tijdstip worden onthuld. Elke WARP Xd stoel wordt geleverd met een reeks unieke kenmerken die niet te vinden zijn in de overgrote meerderheid van andere stoelen op de markt.

Het nieuwe vlaggenschipmodel is in wezen een bijgewerkte versie van het vorige vlaggenschip WARP Ze. De nieuwigheid heeft een herkenbare ergonomische vorm behouden, die helemaal opnieuw is gemaakt, speciaal voor mensen die veel tijd achter een computer doorbrengen. Het Xd-model heeft een ingebouwde lendensteun, gewatteerde zitkussens voor comfortabel zitten in elke positie en de iconische 'oren' voor extra hoofdsteun.

De meest in het oog springende fauteuil uit de lijn is WARP Xd Neon Pulse, met fel gradiënt eco-lederen zijkanten.

Achter het ongebruikelijke ontwerp van Neon Pulse schuilt een complex werk en een aantal productie-knowhow, die het mogelijk maakten om een composiet en helder verloop te creëren op premium eco-leer, waarbij alle eigenschappen van het materiaal en met name slijtvastheid behouden bleven.

Naast gradiënt eco-leer is de stoel versierd met suède insnijdingen en borduursels. Het centrale deel is gemaakt van geperforeerd eco-leer voor een optimale warmtewisseling van de gebruiker.

Het vernieuwde model kent ook een aantal rustigere ontwerpen voor appartementen en kantoren. Monochrome WARP Xd Noir is gemaakt van eersteklas zwart en wit ecoleer met suède insnijdingen, terwijl WARP Xd Cosy Grey in plaats van ecoleer is gemaakt van stof in lichte en donkere grijstinten met insnijdingen in zwart nappaleer.

Voor liefhebbers van klassiekers heeft WARP de modellen Vintage Brown en Majestic Blue gemaakt met zwarte suède insnijdingen en een ruitpatroon op de voorkant.

De gehele Xd-lijn maakt gebruik van de modernste en meest geavanceerde componenten, waarvan vele exclusief zijn en slechts door een klein aantal A-merken worden gebruikt.

Één van de belangrijkste kenmerken van de WARP Xd stoelen is het magnetische kussen.

Sinds 5 jaar zijn de vlaggenschipstoelen van WARP uitgerust met exclusieve magnetische hoofdsteunen in plaats van verouderde kussens met riemen. Vandaag de dag is WARP nog steeds een van de weinige merken die deze mogelijkheid aanbieden aan hun klanten. Daarnaast zitten er aan de achterkant van de rugleuning speciale magnetische sluitingen waar je het kussen kunt opbergen als het niet wordt gebruikt. Bij elke Xd stoel wordt een magnetische hoofdsteun meegeleverd.

Het volgende unieke kenmerk zijn de 4D-armleuningen met metalen mechanisme en magnetische verwijderbare armlegger. Het vernieuwde ontwerp van de WARP armleuningen verhoogt de duurzaamheid van de armleuningen aanzienlijk en maakt het mogelijk om ze in de toekomst verder te personaliseren.

En natuurlijk is WARP Xd uitgerust met alle componenten die een absolute must-have zijn voor moderne high-end stoelen, waaronder een 4e klas gasveer, een onafhankelijk mechanisme voor het instellen van de rugleuninghoek, een top-gun ligmechanisme, een aluminium stoelonderstel en rubberen rolwielen, gemaakt om de vloer van de eigenaar te behouden.

"Tijdens het ontwerpen van de WARP Xd-serie was het doel om al onze ontwerp- en branche-ervaring toe te passen om een ultieme stoel te creëren die niet alleen gewaardeerd zal worden door het gamingpubliek, maar in het algemeen door elke moderne stoelgebruiker." — Gleb Kadom, CBDO bij WARP.

Naast de hierboven beschreven eigen ontwerpen bereidt WARP nog minstens 4 spannende samenwerkingen voor met verschillende franchises en influencers.

De vlaggenschip Xd-lijn zal eind februari 2023 te koop zijn, samen met nog drie gelicentieerde ontwerpen. U kunt de stoel vooraf bestellen of u abonneren op merknieuws op getwarp.com/en/products/xd/

WARP is een innovatief internationaal gaming- en lifestyle meubelmerk met focus op creativiteit en ergonomie. Bezoek voor meer informatie onze website www.getwarp.com

Oké